skulle behöva ett mirakel.

Hejsan Svejsan.

Idag är det måndag,skit fint väder och allt brukar kännas asbra,men det gör det inte.
Vill bara gömma mig i ett mörkt hörn eller nått..

I helgen har det varit full fart!
I fredags begav jag och Sara mig till Gottsunda för och fira Leyla,var riktigt trevligt!
Lite drama blev det med garbbarna men men,Leyla fick ialf fina presenter och käkade finfin tårta!

I lördags så åkte jag hem till Jojjo och Bolles nya stuga, var skit mysigt! Litet,men myspysigt!
De andra flickorna var ju där, Linda,Sara & Hanna och vi tog igen allt som varit den senaste tiden och förkrökade rejält innan vi åkte mot staden!
Shottade en massa tequila och jag och Nina ramlade ihop på dansgolvet så jag fick ett blåmärke på handen,litet skrapsår i handflatan,sår i munnen, ömma tänder och en svullen armbåge!
Haha,stormar fram som jag vet inte vad när vi två är fulla!
Betedde mig lite svinigt också, förlååååt för det!
Ialf,hade det ändå roligt så tack för det fina vänner!

Nina var här igår på kvällen och vi käkade pizza och skrattade så tårarna rann!
Planerade också att på torsdag så ska vi åka och lära oss åka skidor i Kungsberget!
Kommer bli så jävla kul, torsdagen kommer verkligen bli höjdpunkten på denna vecka!

Men idag äre jobb som står på schemat, mellan 16-02!
Är mitt första stängningspass själv så är lite spänd!
Men men, hörs då.







Mitt och Ninas shot kalas, 100 % Party Andreas som fotade! hihi.




Haha, in i dimman vare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0