someone that I used to know.

Tjena!
Tänkte hålla mig kortfattat,ville bara skriva lite eftersom den här dagen oftast inte dyker upp förrän om fyra år igen..haha!
Men iallafall,har jobbat sönder mig idag, fick börja typ 20 min tidigare och jobba över en halvtimme, helst sanslöst på jobbet idag,fyyfaaan!
Men dagen har ändå varit bra på något sätt,jobbigt att kroppen strejkar lite på slutet bara.
Längtar tills imorgon när jag slutar nio på kvällen och tar helg då, kommer vara underbaraste grejjen!

Och i mitt huvud så snurrar alla drömmar,jag vet vad jag vill men frågan är om man vågar..men jag ska,vad fan har man och förlora egentligen?
MAN LEVER BARA EN GÅNG, lika bra och leva ordentligt liksom..
Nej,känns som jag bara svamlar, men godnatt på er!
Längtar så jag dööör tills mina lediga dagar i helgen bara,LOOOOOOVE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0