when I am on your shoulders,you raise me up.

Tjena Sverige!

Hela helgen som var bestod av jobb,hur jävla pain som helst så inte ens värt och snacka om det.
Drog hem till Tovis en stund efter jobbet igår och käkade mat och snackade bara,lyssnade på skön musik osv.

Idag sov jag till ett(helt slut efter helgen) och sen drog jag till Österbybruk och hängde hemma hos mitt miffo,Ninispinis!
Vi snackade ur oss en massa om livet, och sen fixade vi mat, den bakade potatisen blev failad men efterätten med chokladpudding blev ju dunder! Låg på soffan resten av tiden sen och kollade på Björnbröder, har liksom insett att vi är älgarna i den, Rukk & Tukk! hahaha,så jävla klockrena.

Begav mig sedan hem och har sen dess bara legat på sängen med min lilla misse brevid och hängt framför datan.
Fick se ett sjukt fint video klipp som min medryttare gjort på Bollan och tårarna började rinna på två sekunder..
Det gör fortfarande så ont och jag saknar henne så jag dör!
Älskar henne mer än livet!

Men jag försöker och göra dagarna bra ändå..och det är bara 3 dagar kvar innan jag får se Avicii liiiiiiiive!
Det längtar jag till så jag spricker.

Men,har inget mer och säga..så good night bitches.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0