why can't everything be easy?

Shululu!

Kan ju hålla med om att uppdateringen har sugit balle den senaste tiden men jag sitter knappt vid datan längre.
På min lilla dator funkar ju inte bredbandet av nån jävla anledning och jag är så lost så vet inte hur jag ska kunna fixa det heller..:/
Så just nu är det jag och phonen som hänger mest!

I alla fall så hade jag en ganska bra ledig helg! bestod mest av en massa alkohol men jag klagar inte!
I fredags så blev det utgång med ett par fina tjejor; Nina Michan och Jennifer för och vara exakta! ;)
Min plan var bara att glömma veckans skit och bli full och mission completed liksom, för det blev bara en jäkla massa dans och fyllekäk och sen var det däcka på bussen hem som gällde! Och mamma var helt dunder och hämtade oss vid bussen mitt i natten i 20 minus hihi!
Lördagen vaknade jag upp as kalas i huvudet men det ordnade upp sig mot eftermiddagen och då så var det ju mammas 50 års fest! Vid min sida hade jag Nina och jobbarkompisen Tove! Var inte direkt en dunder ferre men vad kan man förvänta sig med 50 plusare liksom?
Men det var kul ändå och när nästan alla dragit hem och alla gick runt och städade så däckade jag på några stolar haha!
Söndagen var hel chill, bakiskäkade med Nina på kvällen och sen spelade jag Mario Kart och käkade godis resten av kvällen,huhu!(:

I måndags så red jag en liten stund på min fis och sen på kvällen åkte jag hem till Lisa för sleepover! (:
Tog en långpromenad och snackade massa killar och väl hemma igen så var jag lagom frusen så somnade i sängen med hunden Ida innan tio medans bruttan färgade håret,haha!
Och jaa igår så stack jag och Lisa iväg till stan tidigt och solade och sen befann vi oss på Friskis&Svettis för ett spinningspass! Har inte tränat "ordentligt" på evigheter så efter passet var jag helt slut,dock körde vi lite armar och ben på gymmet sen, och då var jag dunder trött!
Sprang sedan iväg till jobbet och hade ass-möte och sen vidare hem för och ta in hästarna! Gick väldigt bra faktiskt (:
Hade en dunderkväll framför tvn sen med Top Model och dubbel avsnitt av Project runway!(:

Jag har dessutom kollat sönder mig på de senaste avsnitten av The Vampire Diaries!
Jag har ju genom ett tips(tacktacktack för det!) en sida kallad www.tv-links.eu koll på avsnitten och imorn släpps avsnitt 14! Woap Woap!
Helt besatt som vanligt men men,can't wait!

Och nu ska jag bege mig mot tandläkaren,sen hem och sova nån timme innan nattjobb väntas!
Hejpa.


Vimpel Pimpel från fredagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0