wouldn't it be the perfect time if I stole your heart and you stole mine?

Hejpa!
Har inte hänt mycket mer idag förutom att jag jobbat 8.17.00!
Var mitt första egna bärande pass,enligt schemat. Sen att jag inte direkt kände mig som D chef idag är ju en annan sak..men men hyfsat lugn dag och krigade med alla beställningar på slutet och det gick ju nästan bra haha!
Men aa,kan gå det här!
Fick se en sneakpeak på det nya schemat och jag tycker det såg helt okej ut!
Och träffade ett välkänt ansikte också som kom och hämtade varor ifrån oss och det var kul (:

Och sen när jag slutat så fick jag träffa en fin vän kallad Daniel också som satt och käka på restaurangen också..yeah yeah ;)
Sov hela bussresan hem och sen slängde jag mig på soffan och bara goffade godis!
Kör fredagsmyset idag istället för imorgon så har det bara hipp som happ dykt upp en utgång med fina tjejer!
Tänkte att jag kanske inte skulle orka,men jooooo klart man gör!
Ledig helg väntar ju nu så det är bara njuta av att kunna köra all in och ha kul med fina vänner!
Sen på lördag är det 50 års fest också,så måste vara redo för det med (:

Ialf, har varit en ganska bra dag,bara varit trött som tusan!
Men börjar halv 9 imorn så lite sovmorgon blire!(: dessutom åker jag och lillebrodern samma buss så blir roligt med!

Men nu väntas sängen,blir en lååååång och rolig dag imorn!
TJAARÅÅ.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0