Young,sexy and free.

Nämen tjena!
Har haft en helt okej dag,började dock ganska segt från min sida haha,missade en buss och grejer men tog mig ialf in till staden och träffade finaste Lisa, sniffa läppglans och sånt smått och gott! Sen blev man lite sur över att ASS mötet blev inställt men tröstade mig med lunch med Tove på Ciao viktoria,helt okej ställe och urtrevlig servitris som jobba där! Han var ganska ny så var lite charmigt att han var lite små nervig haha.
Och eftersom det är den dag det är så köpte jag blommor till mamma och två tv spel till lillebror(var bara dom hemma idag) och tillbaka så fick jag choklad av mamma:)
Dock så är ju alla hjärtans dag lite överdrivet eftersom jag tycker man borde visa sin kärlek till varann varje dag,men tycker ändå om den här dagen för man kan liksom lyxa till det lite,bara för att det är just alla hjärtans dag! Men men nog tjafs om detta!

Har spenderat kvällen i soffan med glass o bra tv program o en katt sovandes på magen,somna själv till en stund vid halv 10 och nu e jag lite småpigg men ska försöka sova ändå.
Tycker ändå att dagen har varit helt okej för att vara kärlekens dag och att jag gjort det bästa för och få ut så mycket utav den som möjligt!
Önskar såklart att man hade en ljuvlig man brevid sig i sängen en sånhär dag,men John blund får ta mig till drömmarnas land istället!
Jobbar mitt andra chefspass imorn 11.30-21.00,så på tiden att man sover ordentligt nu!

Puss!

(bjuder på lite fin bilder också..
1. Jag igår efter bion.
2. Ninas kärleks present till mig,massa godis med roliga texter på.
3. Glamourösa jag idag,på väg till stallet,haha..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0