dansa,kaosa!

Haha,asså gud,vilken sinnes helg jag haft!
I fredags så slutade jag halv 9,stack hem till Toves mamma där pantertanterna var i riktigt håll i gång,blev dricka lite gott en stund innan vi cyklade ner till Flustret!
Jag var as nervig att jag inte skulle komma in men går man in med 10 st 40-årga damer och en 25 åring så har man väl rätt stor chans och komma in haha, men ialf, var första gången jag satte min fot där!
Stället var ju riktigt nice må jag säga,jäkligt stort om inte annat! Men jag gillar't!
jag och Tove cyklade sedan hem efter en liten stund, Tove skulle ju åka upp till Ljusdal med tåget som gick 8.10 så det var ju ingen sovmorgon för oss inte. Sov 4 h sen åkte jag hem, sov 3 h kanske och sen så chillade jag hemma en stund!
Åkte senare på kvällen till Oskar med Lisa och hängde med grabbarna och Hanna som var där, gick väl ut kanske liiite för hårt, så min kväll slutae ju inte på krogen som planerat utan vid 12 var jag hemma igen.
Kaosade rejält,men tänkte sedan efter..jag har jobbat rätt hårt i 3 dagar,sen festat kvällen före,och sovit dåligt,sen dessutom bara ätit två små måltider på dagen, så egentligen hade ju inte världens bästa grund för en hel kvälls festande,men men så går det ibland.
Mådde som jag förtjänade igår haha,hela jäkla dagen var chill och jag segade fram, men mot kvällen så åkte jag och Lisa hem mot Oskar igen och hängde med boysen,kollade skräckis,drack ramlösa och åt naturgodis,lirade lite pingis. Jäkligt chill om jag får säga det själv!
 
Annars då,så går jag på semester om 5 dagar! Har bara en helvetes nattvecka framför mig..natt mån,ons,tors,fre..
Jobbar med härligaste människorna på onsdag natt,och fredagen kommer vara skoj,men så paain, slutar 06.00, och kl 10.00 så ska vi fara iväg mot Dalarna..eh, vart tar min sömn vägen där liksom?
Annars så försöker jag tagga inför nattens jobb 16-02. Ser verkligen framemot det för kl tolv så kommer min chef och Elin och då ska han lära oss hur man kokar ur fritöserna! Wihooo.
Låter väl kanske inte så jävla kul,och det är säkert inte det heller,men ska bli kul och lära sig något nytt ialf! :)
Utveckla sina kunskaper är aldrig fel!
 
Men bäst för mig och dra nu,hörs snyggingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0