it can rain everyday,but it can't rain forever.

Hej!
 
Är det inte lite typiskt att det regnar dagen jag är ledig?
Sjukt irriterande att jag skrev en lång text här också och sen försvinner hela skiten,inte funkar bilduppladdaren heller..just my luck alltså!
 
Anyway, klagar inte direkt på vädret. Är typ precis det jag behöver och bara vara hemma och tagga ner, har bara trotsat vädret en gång denna dag,när jag skulle åka iväg och kirra lite jordgubbar och glass,bara där så gick allt snett för väl nere i centrum så insåg jag att bankkortet låg hemma,som sagt..just my luck!
Har annars idag bara strosat omkring i pyjamas,och kollat på step up 2.
Blir i princip film maraton by myself idag, inatt kom jag hem vid 3 och duschade och käkade och sen var hjärnan på högvarv så låg och kollade på Whats Your Number till halv 6 på morgonen innan jag somnade..
Ska nog senare pysa ner mig under täcket och slå på en film till,roligare än så blir det inte idag!
 
För övrigt så har jga lite grejor och fixa idag, måste packa och tvätta inför helgen,då vi drar iväg. Kuligt värre liksom.
Måste också rensar min jäkla garderob på överflödiga kläder/skor/väskor innan vi flyttar..Ett av målen denna sommar!
Och jag måste dessutom göra av mig med alla hästgrejor. Har gått 4 månader och jag har fortfarande hela förrådet fullt med saker, täcken,shabrak,träns,grimmor,grimskaft,borstar,3 sadlar(!!) och göra mig av med..
Dock så måste jag spara en grimma,och ett fleecetäcke,dom sakerna som bara var Bollans saker när jag fick henne, kan verkligen inte göra mig av med allt. Det går inte.
Och jag känner verkligen att jag måste tillbringa mer tid i stallet,jag känner det verkligen i kroppen. Jag har häst i blodet,jag kan inte vara utan det,allt känns bara tomt inuti annars.
Så det är också ett mål,tillbringa mer tid hos Jojjo och ponnysarna, jag måste få känna mig mer som mig själv.
Och under semestern så ska jag läsa. Förut så läste jag hela tiden, kunde låna fyra böcker på biblioteket och en vecka senare så var alla utlästa. Har nästan glömt bort en del av mig själv känns det som.
 
Men vi får väl se hur det går, det är knappt en månad kvar innan flytten!
Och btw, jag och Lisa har hittat en inneboende!!
En 23årig student från Gööööteborg,Mikael!
Han verkar hur trvlig som helst,och lika galen som mig och Lisa. Go' och glad,haha!
Allt är inte klappat och klart än,men förmodligen kommer han bli vår man in the house!
 
Allt känns så snurrigt,för allt kommer förändras från och med nu.
Men det är bara och enjoy the ride!
 
@ Lördagsfest.
 
Lördagens galenskaper!
 
Så jävla söt katt man har!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0