jag saknar dig fastän du står mitt framför mig.

Shit,vet knappt vad jag ska skriva haha.
Men kan ju säga så mycket som att jag hittills jobbat,igår och idag. Helt annorlunda om man jämnför med hur arbetet gått..igår totalt kaos,idag smidigt och snabbt ! Så sjukt hur det kan vara..
Men det är det som är lite det fina i mitt jobb,man vet aldrig vad som väntar en!
Samma gäller imorn iallafall,jobb 11.30-21! Skulle egentligen ha jobbat 8-16.30 men pallade inte sluta 21 idag och börja 8 imorn,så jag bytte med min fina jobbarkompis Elin!
Jäkligt nice må jag säga! Är ju min lediga helg som väntar men den är så sjukt oplanerad så det finns inte,eller asså jag vet snarare inte vad jag ska göra.
Imorgon kväll är det iallafall spikat, kröka alkohol med jobbarkompisarna hos Tovis! Längtar som faen till det!
Första cidern/ölen/vinklunken..mmm,kommer bli skönt med en chill kväll! Försöker spendera så mycket tid som möjligt med Tovis också,hon lämnar fan staden snart!!!! Dör lite granna.
Vill inte ens tänka på det så därför gör jag det inte heller. Fokuserar bara på att vi ska ha så sjukt kul imorn när vi jobbar middagen tillsammans,och ännu roligare på kvällen!
Lördagen får väl bli som den blir,haha..
 
Förövrigt så är jag sjukt trött! Alltså jag orkar knappt sitta vid datan,så ska verkligen gå och lägga mig nu.snart.
Jävligt ovärt inlägg men vad gör det om hundra år liksom, nu vet ni att jag lever iallafall!
 
PUSS!
 
 
- Försökte lägga upp en sjukt bra låt,men självklart funkar det inte.
Om ni har tråkigt så lyssna på Coldplay ft Rihanna- Princess of China.
Förövrigt lyssna mer på Coldplay om ni inte redan gör det,älskar dom! Älskar sångarens röst om inte annat!
Skulle dö av lycka om jag fick se dom live..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0