satan i gatan.

Hej och hå!
Kan ju meddela att veckan startade helt galet,gårdagen var kaos. Tappade bort min plånbok på Ikea och hade världens panikdag,tack och lov så fick jag tillbaka plånboken idag för nån snäll själ lämnat in den till polisen.
Begav mig igen till Ikea med pappa och köpte den jäkla fotöljen jag skulle kirra, känner baraq att fan jag orkar inte sätta min fot på Ikea ett tag,får bara panikångest jag tänker på stället,alltså fatta om alla mina pengar och alla kort i plånboken försvunnit,,alltså,helt jävla sjuk dag och jag var helt slut igår.
Färgade lite slingor i hundra timmar på kvällen,håret blev lite ljusare men jaa inte mycket mer liksom.
 
Idag så var jag ju som sagt på Ikea och sen så drog jag och Lisa och Frida till Björklinge badet och försökte steka lite i värmen,gick ju sådär kan jag ju säga. Fick bara såna minnen av stället,alltså min första pojkvän jag haft är därifrån och att vara på den stranden,åka på dom gatorna,se alla hus,se skolgården och allt bara fick en och minnas två fina år av sitt liv. Alltså dom brukar ju säga att man aldrig glömmer sin första kärlek och det är fan sant, dock har jag inte hört någonting om att man saknar det,men usch,saknar det han och jag hade,det han och jag var..
Känns sjukt att det var flera år sen men ändå känns som det var igår.
 
Drog iallfall senare iväg till Österbybruk och satt vid badet där med Nina och käkade vindruvor och bara snackade om helt galna saker,alltså vi är så jävla sjuka..shit,längtar verkligen tills vi ska kaosa runt i dalarna om 2 veckor!
Väl hemma sen så tog jag en kort PW och sen en skön jävla dusch,försöker nu bara ladda om inför imorgon,jobb väntas hela fucking dagen,bästa blir ju och få träffa Tovis på kvällen :)
 
Har förövrigt blandade känslor när det gäller allt,känns bara så tomt på något sätt,konstig känsla som att inget funkar som det ska,eller att inget blir som jag vill,även fast det blir det,och jag har roliga dagar med mina vänner,känns väl bara som att livet står still igen,även fast det inte gör det.
Förhoppningsvis så kommer glädjen spridas lite mer till helgen,hoppas att det kan bli en sjukt soft helg,om inte planerna ändras..
Men men,sleeping time för mig.
SEE YA.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0