they say we're to young too love but maybe they're too old to remember.

Shululuu!
 
Äntligen går man in för sista nattpasset denna vecka,äntligen väntar semestern!
Är lagom trött i skallen,och är lagom äckligt jävla less på och jobba.
I onsdags natt kaosade det då en idiot krossade vårat fönster och glassplitter hamnade i halva serveringen..som tur var blev ingen gäst skadad eller något..Och igår så var det bara allmänt dryga folk som aldrig kan ge sig..
Alltså känner bara att mitt tålamod är något on the edge, men som sagt..10 timmars passet kvar,sen börjar 9 dagars ledighet!
Det jobbiga är ju att jag slutar 06.00 och vid 7 när jag kommer hem så åker vi upp till Dalarna. Ingen sömn här inte!
La familia och bästis Nina, i 5 dagar, i vishan Malung. Det är ju en så kallad,dansbandsvecka där och mina päron har åkt upp dit 4 somrar i rad och förra året så bestämde jag och Nina oss för att vi måste åka med och se här,imorn drar vi!
Kommer bli as nice, dricka varje kväll och ha det kul, ful dansa,försöka bugga litegranna,träffa nya männsikor m.m.!
Inte ha en tanke på vad som försigår här hemma också, helt underbart kommer det bli!
 
Och juste idag är det löningsdag för alla maxare och denna månad fick jag en riktigt nice lön! Den högsta lönen jag nånsin fått hittills till och med!
well well, det lönar sig som man säger!! ;)
 
Men jag ville ju bara säga att jag lever,och jag behöver verkligen komma bort härifrån,för nu är jag riktigt less på allt, och jag hör väl av mig om 10 dagar igen haha, för jag kommer shore as hell inte sitta vid en data och blogga dessa dagar.
PEACE OUT.
 
Jag & Nina förra sommaren på beachen i Rhodos, älskade vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0