trying to tell you no but my body keeps on telling you yes..

Haha jaa här har ni mig igen!
Sa ju att jag skulle höra av mig efter min ledighet men sen började jag jobba och sen så bara flöt dagarna förbi.
Men jag skulle kunna skriva en bok om hur bra jag hade det på mina nio semesterdagar,men det kommer ju som sagt inte hända,men kan iallfall säga att jag hade världens skönaste fyra dagars festande uppe i Malung på dansbandsveckan,jag och Nina levde loppan varje kväll och tyvärr kaosade jag totalt,alltså verkligen floppade på fyllan och det var ju lite synd för träffade på världens snyggaste Emil man kunde hitta från Arboga..men men så är livet ibland,det blir inte alltid som man tänkt sig!
Men samtidigt slår det inte Mats,underbaraste killen från södra Sverige,alltså han och jag på dansgolvet..ooouffh,han var så jävla duktig på och dansa och jag njöööt varje minut när vi körde slowdanser..
Jag och Nina avgudade denna man alla kvällar och vi bara : MATS! MATS,hihihihihii. Alltså i våra ögon så var han liksom John Travolta/Patrick Swayze i Dirty Dancing haha.
 
Hahah,skrattar när jag läser vad jag skrivit,låter ju som jag bara haffat massa killar där uppe haha, men det var inte alls så,träffade bara så sjukt härliga personer och det är så jäkla kul,träffa nya människor under såna festliga tillfällen och bara ha kul tillsammans...åh älskar sånt verkligen!
Helgen som jag var ledig sen,var jag på after ski party ute i skogen som spårade som fan, blev verkligen skogstokig(haha) på vissa som var där,fy fan vad jag dampade haha..
Ni som inte sett mig förbannad..haha asså ni missar jag inget för är jag arg/irriterad och trött och full samtidigt så är jag INTE NÅDIG! Det är liksom den personens begravning här och nu..haha.
Men iallfall,sen så festade jag vidare dagen efter med skönaste grabbgänget i Öre och det var askul!
Körde öl kubb för första gången,och det var nice som fan!
 
Jag började sedan jobba och nu har jag jobbat i två veckor och första veckan jag var tillbaka ville jag bara skjuta mig själv,då jag var tokförkyld också och jaa allt var bara hemskt.
 
Men saker och ting förändras,jämt och ständigt och igår så hade vi avskedsfest för Tovis & Janie,och det var askul!
Vi var rätt många som festade hemma hos Patrik och hade det trevligt :))
Dessutom så fick jag och Leyla reda på en sak igår som är så sjuuuukt kul! Vi kommer få en ny chef..igen haha! (behövs det tilläggas att det är 4:e gången det här året vi byter haha?)
Men iallafall så jävla dunder kommer det bli,vi kommer bli ett så jävla bra team så det är sinnes..
Annars då? Jag flyttar om en månad och jag har inte ens börjat packa..så jävla galet allting är just nu i mitt liv,är ju ett under om man ens kan få nån ordning...
Men orkar inte babbla mer om dagarna som varit,ser framemot dagarna som kommer!
PUSS OCH HEJ.
 
Haha,ni anar hur sköna dessa människor är!
 
 
Standard på semestern..VIN!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0