Galenskaper.

Tjeeenis!
Fyfan vad länge sen det var sen jag skrev nånting,eller vad säger ni?
Ialf så har jag varit "ledig" från jobbet nu i 20 dagar och varit på intensivkurs och varit i Sthlm och varit på AVICII's konsert och slitit med körkortet mestadels.
Och vad tror ni då??? Klart man har köööörkort nu!!!!! :D
Så jävla skönt och fixa det,jävlar vad det ska bli åka av nu hörni!(;
Dock så kuggade jag första ggn för råkade backa in i en bil..haha så jävla sämst och jag var så irriterad på mig själv! Avståndsbedömning är inte min starka sida asså..haha ialf fick en ny uppkörningstid 2 dagar senare och i torsdags klarade jag det!!!!
Sjukt glad(:

Var ju också på konserten och Avicii är så jävla bra,alltså det lyckorus man får från hans musik är obeskrivlig..

Annars så har det inte hänt så mycket.
Har typ halvdissat mitt sociala liv de senaste veckorna,men i torsdags så firade jag ialf körkortet med grillning hos fina Jessica med flera(:
Och igår återvände jag till jobbet,kändes riktigt bra att få slita med kroppen och typ..tänka. Alltså istället för allt plugg man matat in på senaste tiden så fick hjärnan liksom arbeta lite. Dock var jag så jävla trött på slutet och tappade typ hela rösten,så blev väl lite halv knasigt!
Men idag ska det gå bättre det har jag bestämt! Det är mitt enda mål idag,att det ska gå bättre än gårdagen,haha(:
Sen efter jobbet ska jag träffa Lisa och så får vi se om vi hittar på nått med grabbarna lr bara chillar i lägenheten(: Lisa är hundvakt åt en kompis så hon får låna hennes lägenhet samtidigt,så jävla skönt så kommer spendera resten av helgen där(:
Men jaa det var väl det hörrni,har inte så mkt mer och säga!
Ses ute på vägarna bara(; haha!!!

Bjuder också på två bilder,från grill myset i torsdags och en på det fina gänget från körskolan(: puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0