glöm det!

Asså sommarvärmen,var är duuuuu?
Dör lite av tråkvädret vi har..idag blev det ju lite sol men eftersom det regna imorse tror ni inte jag bara klädde mig i typ svart och med jacka och halsduk och hela faderuttan? Stekte ihjäl efter jobbet,puh. Plus att jag och en av mina chefer Yohanna,gick och solade efter jobbet,sjukt nice! Båda somna i solariumet haha(:

Ialf så har helgen varit bra, i lördags fick jag och Lisa besök av två grabbar från sthlm,kl halv 1 på natten bestämde vi oss för och börja parta lite och det slutade med att vi la oss halv fem på morgonen efter att ha suttit och snackat och spelat poker halva natten haha(: lagom sjukt,men man är ju bara ung en gång!

Har förövrigt hängt med vänner och igår så bokade jag lisa och Nina tattueringstid(: så jävla nice! Exakt om en månad blir det två tattoos till på kroppen,dock rätt små och omärkvärdiga,men ialf(:

Och jag måste bara ge cred till personer som jag jobbar med och alla andra fina vänner som får mig att skratta. Alltså det betydelsefullaste man kan göra för mig är och få mig och skratta. Alltså glädje för mig är det bästa som finns. Och liksom jag har så otroligt sköna grabbar på mitt jobb, i söndags stängde jag med Patrik Öfherman och han är verkligen världens roligaste! Alltså han kan liksom få mig och stå och prata med finländsk dialekt i köket,så jävla skön är han haha! Och Max träffade jag idag och han får mig alltid,alltså alltid och asgarva! Haha. Det är lite svårt och beskriva men jag blir bara så sjukt glad av sådana människor som bara sprider energi omkring sig!

Men på tal om något helt annat,i söndags var det exakt 5 månader kvar tills jag drar iväg till staterna! Är helt sjukt,men åh vad jag längtar(:
Och på torsdag kanske jag har en ny bil,jag och mamma kikade runt på intranätet idag så ska åka och kolla på den på torsdag! Hur nice som helst(:
Längtar efter en egen bil som man bara kan ha själv,för jävla underbart om det blir ett köp!
Men återstår och se,tagga midsommar är det som gäller nu dock jobbar jag sönder hela helgen.
Imorn är det 8-16.30 som gäller,sen är det fre lör sön 8-16.30 och sen mån och tis 16-01.30...kommer alltså jobba 5 dagar i rad och försöka fira midsommar och vända på dygnet där mittimellan..
Jaja,jag klagar inte..cash is king!
Och nu bjuder jag bara på en bild från i lördags,sen är det godnatt!
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0