who's gonna save the world tonight?

CHRILLÄÄÄH!
Alltså ni måste ju sett comviq reklamen när tjejen ringer till killen som spelar tv spel och inte svarar och sen skriker när polaren ringer, hahaha åh den är så jävla dunder!
Jag och Nina har minst sagt tjatat ut det där, varje gång vi smsar eller pratar i telefon,vi bara : chrillääääh!
Hahaha.
Och jädra Nina som drar till Egypten en vecka imorn och bara glassar,fifan hon kommer vara sån neger när hon kommer tillbaka! Åh,vill också bli brun.

Hur som helst, jag har inte bloggat på aslänge jag vet,men har inte haft nån ork för fem öre.
Är i dagsläget sjuk,och jag har haft en mördar helg,jobbat fre,lör,sön med feber,och det har varit pain så det bara skriker om det.Och nu så är jag bara ledig EN dag,innan jag ska jobba fyra dagar i rad igen.
Det är inte okej,får se om man pallar trycket.

Och idag har jag bara legat som en död sill i soffan och sängen under täcket, tänkte att det skulle vara skönt och få sova ut efter helgen men nejdå,vaknade flera ggr under natten och sen vaknade jag kl 8 och hade ont i hela kroppen och kunde bara inte somna om, så har kollat film hela dagen och hoppats på att bli trött men mission impossible..Hoppas på att kunna sova bättre inatt och imorgon bitti, har tack och lov bara ett softis pass imorn 16.00-20.15 så hoppas bara att jag har orken med mig..
När jag ändå snackar jobb så måste jag ju dela med mig av en av de stora snackisarna,favoriten kommer tillbaka!!!!
Ni vet vilken jag menar mannen,myten,legenden..Micke! Åh det kommer bli så sjukt roligt,det kan jag lova er (:
Händer mycket i april det kan jag säga, och jaa valborg väntar ju då också!
Har fått reda på att jag ska jobba ett kungligt pass den dagen med bästa Johanna, 06.00-16.30!
Har ingen aning om vad jag har och vänta mig för den dagen är så jävla galen men jag ska kriga, åååh vad jag ska kriga mig igenom den dagen! Kommer bli spännande,jajjemän!

Ialf så har jag kollat på en skitmysig film idag, Leap Year! Kärlekskomedi ni vet och den utspelar sig i Irland och jaa jag drömde mig bort helt klart,och var nära och boka nästa flyg dit haha,nej men Irland verkar vara så jäkla fint med sin natur och alla trevliga människor! LOVAR,att jag en dag kommer sätta min fot i det landet!

Och juste, i torsdags grävde jag lite i mitt förflutna,kände efter om alla sår fortfarande gjorde ont, kollade om det fanns nånting kvar som var värt och värdesätta igen. Så jaa kanske kan jag tillåta lite kärlek igen i mitt liv,men vi får se :))

Iallafall så längtar jag så jag dör tills helgen, längtar efter fint smink,fint hår,fina kläder,fin dricka,fina vänner!
Längtar verkligen.

Puss på er!


Jag och min pärla,Lisa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0