don't ever lose hope.

Jaa ni, galen dag det varit typ.
Blev så jävla trött på leveransen bara,48 lax kom det för och jag fick knappt in all skit innan öppningen.
Som tur var så imorse vid 9 dök det upp en kille vid namn Jesper som räddade halvt min dag idag,var första ggn jag träffade han och han praktiserar typ hos oss ibland(??) och jaa, han var till en jävla hjälp idag kan jag lova!
As snäll kille verkligen!

Och om man nu ska bedöma dagen i sig så har det gått bra,fixade hem växel och gjorde allt som jag skulle,och jag kände att jag hade kontroll på allt idag,kände in mig lite mer i rollen som chef eller vad man ska säga.
Inte för att jag är en sån som stormar fram och höjer rösten hela tiden och liksom är stenhård som vissa andra kan vara,så tycker jag ändå att jag ledde alla andra dagen igenom,precis som det ska vara, så aa hej och hå vad bra det kan gå ibland.

Nej men det gick BRA,fan ska peppa mig så jävla hårt, kom hem i tid och allt hejfadderuttan,awesome alltså.
Ska sitta och småplanera morgondagen snart,sist jag var chef på en torsdag gick det åt skogen med alla beställningar jag skulle göra,tror jag kom hem vid halv sju haha? Helt sinnes sjukt,så nu jävlar,har satt en press på mig själv,ska inte vara kvar senare än till fem, annars är det fail.
Haha, jaja.

Tänkte ju träna lite granna och typ ta en powerwalk på kvällen med vädret tillät ju inte det,inte för att jag klagar, har bara gosat ner mig i soffan istället. Dunder skönt efter att ha brottats med alla kartonger idag,så egentligen man kan ju säga att man kört lite styrka idag? haha.

Och jag var ju jätte schysst idag och gick med och jobba ett kortis pass på lördag på dagen, jävligt schyyst kan jag lova eftersom jag egentligen är ledig..hm,känns inte okej riktigt att jag jobbar typ 4 dagar(den här veckan fem dagar) i rad sen ledig en dag och sen tok jobbar igen. Men men, vill ha pengar eller jaa måste ha pengar till allt som väntar in the future så det är bara och svettas lite för och få guldpeningarna,haha!!

Shit,vad jag babblar sönder men I dont care!
Min blogg,mina tankar,mina känslor,mina upplevelser.
Vet knappt om vad jag snackar om längre, så lika bra och sluta!
Tjaråååå.


Jag och min fina Tovelove,förra året i april på kryssningen!
Längtar tills våren och sommarens stekigheter med vännerna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0