belief it's a beautiful armor,but makes the heaviest sword.

Åh,John Mayer och hans låtar. Can't get enough av hans musik alltså, love it!
Idag så har det varit en helt okej dag,fokuserar bara på jobb och tänker på inget annat,finns liksom inte rum för det,sånt kommer till helgen,då får man släppa loss.
Har haft världens mensvärk och natten har varit hemsk, legat vaken och smärtan har torterat mig totalt, sov kanske 2 h allt som allt,jävligt lyckat när man börjar 8.00 liksom..USCH!
Det gick bra och jobba ändå, fyllde upp så jävla awesome imorse så vid 16.00,var det chillerill uppfyllning som gällde.
Stannade kvar efter jag slutat en halvtimme och fixade i kyl och frys,förberedde inför leveransen imorn.
Ska ta emot varor för 43 lax, och det har jag aldrig gjort,bara för runt 30 tusen typ,och jag tycker det är jobbigt..haha,så får se hur det går! Rent allmänt så är ju leveranser så jävla jobbiga,alltså man blir helt slut av och dra dessa massivt tunga vagnar,lyfta alla jävla kartonger och pressa in allt på alla hyllor,och jag blir alltid så jävla stressad för man vill packa upp så mycket som möjligt innan man öppnar och gör man inte det så får man lite halv ångest..Men skitsamma,sitter bara och babblar sönder om jobbet.

Har värsta träningssuget också,känner att det bara kliar i kroppen efter att få köra hårt med musklerna.
Vill verkligen försöka köra stenhårt till sommarn, vill ha en slimmad kropp och inte nån häng mage haha.
Men,hinner och orkar förmodligen med någonting imorn efter jobbet,hoppas jag.

Vill ha en förändring på något sätt, vill att allt ska kännas annorlunda,att allt ska vara annorlunda,till det bättre.
Och det kommer ju, till sommarn så satsar man allt för och bli lite vuxen,körkort och lägenhet är det som gäller!
Längtar verkligen tills flytten,kommer bli awesome!

Men nu är nu,och nu ska jag sova!
Night.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0