fall down seven times,stand up eight.

Okej,vad ska man säga?
Helgen har varit helt okej.
I fredags jobbade jag bara ett kort pass sen käkade jag och Leyla på donken innan jag åkte hem och bara dog i soffan.
Sen i lördags så firade jag först Kaisu med Michan och Li och Katri plus flera andra,först middag på Bullit,fick fetaste hamburgaren och då överdriver jag inte, och sen gick vi vidare till  White Club,var absolut dom första där,feting pinsamt men men nångång måste man vara det också. Var där till 11, när det börjat ramlat in folk.
Drog ialf och mötte upp Jennifer som vi också skulle fira,med Tove och Sara och Stina och Tania.
Drog till Saluhallen och rockade där,blev som sagt det jag sagt innan tog hand om vännerna som var lagom fulla haha! Så jävla söta!
Sen spårade det ur lite,men det behöver vi inte gå in på.
Igår så jobbade jag 11-16.15,var en allmän piss dag glömde saker överallt och kände mig urful och aa allt var bara fel, träffade ialf Tove efter jobbet innan hon åkte tillbaka till Dalarna och Leyla var också med och hängde(:

Idag så känns det väldigt bra,bara för att jag fått träffa fina vännen Lisa!
Hon släpade in mig till staden vid 8 imorse, vi simmad en timme och sen käkade vi lunch på Cafe 018,första ggn jag åt där, var verkligen skit mysigt ställe!
Vi gick sedan på stan och jag shoppade nagellack,nya örhängen och tofsar och seeen klänningen jag verkligen velat ha. En svart med en dragkedja i ryggen bara,kommer bli asfin till high heels och i sommar.
Den e finast om man inte har nån bh på sig heller,så får typ tejpa mina nipples när man ska ha den haha, neejdå men det blir säkert bra. ASFIN är den ialf, funtar på och inviga den redan i helgen,haha!

Men en annan grej, fyfan vad jag längtar till sommarn!
Alltså jag döör,jag vill bara ha sommar,nununununu.
Fan vad jag längtar!
En annan grej jag längtar till är imorgon, får träffa Nina Negerboll då,haha :))

Men nu ska jag fortsätta mysa under täcket i soffan och kolla på big brother.
Tjenis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0