FML!

Halloj!
Har inget och tillägga om hur den här dagen har varit,verkligen inte.
Sovit fram tills halv 3 och sen har jag gjort ingenting,helt fucking död idag.
Och det som väntas är jobb 4 dagar i rad,känns inte så inspirerande just nu,vill bara att det ska bli fredag,men man hinner väl knappt säga party rock anthem innan det är det också, haha! (:

Har suttit och kollat igenom massa gamla bilder,så jädra kul,har verkligen miljarder på datorn,kanske visar jag lite gamla godingar sen haha?
Vill verkligen färga håret till brunt igen,men vill vänta lite lite till, är så fint och vara blond på sommarn juuu så får bli till hösten antar jag? haha.

Vill iallafall mest rikta uppmärksamheten till min barndomsvän Maddis som blev mamma igår,till en liten flicka vid namn Melissa! Kan inte fatta att hon är ett år yngre än mig och redan mamma..galet :)
Hoppas på att få träffa den lilla tjejen snart ialf!

Men ska nu nsart sova, för imorn börjar man inte tidigare än kl 8.00,hejja hejja.



Jag och Lisa i lördags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0