Läktaren sänktes några levels och folk fade into darkness.

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga..
Den här helgen har varit helt galen,blandade känslor och helt kaos om man ska vara rak på sak.
I fredags så var jag hemma hela dagen och bara laddade inför kvällen,pimpade upp en till tipptopp nivå och drog senare iväg till Stockholm för och se Avicii live i Globen.
Efter att hela läktaren rasat och en rad olika grejjer så blev vår spelning inställd, och då hade vi redan varit där 2 h före, druckit oss onyktra, springit ut i kylan i bara en tunn kofta och stått och köat och varit superduper kissnödiga i 1,5 h.
Vi fick sedan vänta på vår ride for the evening i 45 på en pizzeria där folk blev utslängda och bråkade, och sen bar det vidare till grann stället,en grekisk bar typ.
Vi käkade på donken och sen slutade kvällen med att jag och Tove däckade i min säng kl 3 på natten bittra,ledsna,arga,och besvikna.

Vaknade sedan upp med blandade känslor och massa diskussioner om gårdagen och Tove drog hem vid 2. Var ialf super nice och träffa pärlan igen efter lång tid! Världens mysigaste tjej,lilla Tovis :)
Nina och Lisa dök ialf upp vid 5 tiden och vi laddade om inför en dunderkväll på krogen var det tänkt.
Perfekta förfesten och skön stämning, men efter liter av alkohol blev jag helt överbelastad.
Slog slint i skallen på två sekunder(bokstavligen talat) och sedan satt man där på en stentrappa,nerspydd och kunde inte röra sig utan det gjorde ont och hjärnan snurrade.
Slutade med att jag var hemma innan 2 och däckade,utan att ens satt min fot på krogen.
Och idag har jag tillbringat dagen med först morgonbesök av Lisa,hämta borttappade grejjor i stan och sen bakishängt med Nina och kollat på youtube klipp.

Så om man ska summera helgen så kan man göra det med ett ord. FAIL.
Alltså jag förstår inte varför allt skulle bli så kaos den här helgen, vad fan är meningen med det egentligen??
Har ju ialf haft ett dunder sällskap så det kan ju inte klaga över,men ialf..fyfan.
Vill bara glömma helgen och gå vidare mot ljusare tider.

Menmen,börjar 8.00 imorgon så kommer vara hur död som helst.
Och livet är ju inte alltid en dans på rosor så att man har lite dåliga dagar är ju bara livet ändå..

Och sist men inte minst, min mosters man åkte Vasaloppet idag och han gjorde det på 7 h och 30 min.
Så jävla coolt tycker jag, 7,5 timme på skidor,9 mil!
Är sjukt fascinerad av detta, jädrar anamma vad duktig han är! :)
Men mest fascinerad är man över han som vann, han åkte dom 9 milen på 4 TIMMAR!
Det stod att han åkte 2 mil/h. Alltså,fatta hur snabbt han åkte då..
Haha,jaja slut på vasa snacket!

Godnatt finisar!


2 veckor kvar tills vi ses igen! HIHIHI.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0