I've been waiting for a long time.

Åh hej och hå.
Hatar min cp hosta som föröföler mig. Alltså det måste vara den drygaste hostan jag nånsin haft, den är obeskrivligt pain in the ass för kan knappt andas men hostar hela tiden och mina magmuskler gör ont för att jag hostat som en galning vid det här laget..åååååh gör mig frisk snart!

Har ialf jobbar idag 16-20.15! Helt okej, jag och Leyla i kassan,så jädra nice! Dock var båda i det tröttaste laget haha.
Men efter jobbet så gick vi till donken(haha, asså alla fattar inte varför eftersom vi jobbar på Max, och bah, vaa hur kan ni äta där på konkurrenten?)
Om jag nu ska säga vad jag tycker och tänker om detta, så för det första så ser jag inte Mc'donals som en konkurrent,känns rätt självklart att vi är bättre än dom även fast dom är bra,så är vi bättre.
Och sen om man jobbar på Max så är man inte direkt sugen på Max mat när man jobbat med maten i flera timmar..alltså nää ibladn funkar det bara inte!
Så därför, respekt till donken och för att killen i kassan var astrevlig och förklarade massa grejer i deras kök som vi undrade över,haha!
Anyhow..mysigt snack med Leyla är aldrig fel!
Hoppas att hon och jag ses på dansgolvet imorn..yeeeeeeah baby!

Och juste,det big thing som jag ska göra i höst är och åka till Miami,Florida,USA och gå bartenderutbildning i 4 veckor!!!!!
Kommer bli helt jädra underbart och jag är skittaggad men samtidigt spänd, kommer bli ett sånt äventyr så..aa jag är asglad!
Jag har alltid velat gått bartender utbildning ända sen studenten,men inte vågat göra det, men nu så..nu såå sörrni! Nu blir det åka av!
ÅÅÅH, jaa ni fattar. Kommer bli galet.

En annan grej, min kbk kompis, 100 % partynisse Rikard är i Uppsala Town!
Helt ofattbart,men det är han!
Så imorn kanske vi ses och har riktigt 100 % party anda ute på krogen!
Nää asså det skulle vara för gött alltså! :))
Tyvärr har jag ingen bidl på karln, men bjuder på en riktig 100 % partybild från kryssningarna..löööööve.

Hur som helst,ska bara vara hemma ikväll och chilla och ladda inför imorn!
Då jefflar ska ni få se..





Haha,gillar verkligen hur jag hittar accesoarer varje kryssning och bara kör stenhårt med dom..Kommer ihåg att jag hade partyhatten på mig hela sista natten,sen tappa jag bort den på morgonen..
Lovar er,hade jag fortfarande haft den hade jag gått av med den kvar på huvudet när vi gick av båten!
Haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0