never regret,never forget.

Måste bara börja med och säga att jag haft härligaste dagen på länge! :)
Drog in till staden och mötte upp Marina,som jag inte sett på hundra år helt ärligt, och det var hur mysigt som helst!
Vi satt nere vid ån och fikade och snackade massa innan vi gick runt på stan en stund och jag köpte linnena jag gått och velat ha från Monki,dunder fina!
Ialf, supermysigt! Är så glad över att Marina finns i mitt liv, kan prata om precis ALLT med henne! :)

Vid 4 så mötte vi upp Lisa och gick runt och snackade en stund innan Marina åkte hem och jag och Lisa gick och stekte på Kameleonten, asniice.
Drog vidare till Friskis och körde ett spinningpass lite snabbt,innan vi åkte hem med 7 bussen!
Fett nice dag och nu är jag bara hemma och sitter i sängen med datorn, har TVÅ Vampire Diaries avsnitt och plöja igenom så jag ska bara njuta som närmsta 80 minuterna med vampyrerna innan jag ska sova.

Imorgon väntas en jobbig dag,med fullfart av både den ena och det andra!
NIGHT.


Kan man se gladare ut eller? Hahaha :)


Marina,lilla solstrålen!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0