så mycket bättre.

Tjena tjena.

Är lite halv bitter för skrev ett riktigt shysst inlägg igår men det blev inte publicerat...hm tråkigt.

Ialf så är jag sjukanmäld nu,igår och idag gäller det! As skönt om ni frågar mig, har bara befunnit mig i soffan/sängen och försökt bli bättre. Har ju nästan fått febern så jaa skulle nog kunna må hyfsat bra imorn..haha!

Just nu sitter jag och väntar på käk och kollar på Så mycket bättre samtidigt. Är ett riktigt fint program och jag älskar verkligen säsong 1 där Petter är med! Åh,underbara snubbe!

Juste,imorse fick jag sms ifrån Egypten, Nina skrev att det regnade där! Mohahaha. Nerrå,hon saknade mig också skrev hon,gullet alltså! Längtar tills nästa vecka då det blir reunion! haha.

Iallafall så har jag äntligen gjort det. Jag har äntligen bokat det som kommer bli den galnaste,roligaste och mest spännande resan jag gjort nånsin!
Jag väntar lite med och berätta vad det hela handlar om tills jag är frisk och orkar skrika ut det till hela världen haha. Spännande right??

Hur som helst, ska ikväll bara vila och förhoppningsvis kolla på en rolig film, har planerat en coming back till jobbet imorgon! :)
Måste dessutom köpa presenter, i helgen väntas ju 2 födelsedagsfiranden..yeeeah!
Ska dock inte överdriva med drickan med tanke på hur jag mått de senaste veckorna, ska mest dansa och se till att mina vänner har en awesome kväll! :)

Well,allt för mig just nu.
PUSS.


Åh längtar till sommaren och hösten!
Brun as hell,shorts, solbrillor och värmeee!
Ah,can't wait!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0