you have to decide what to do,then do it.

What up?

Inatt sov jag jäkligt bra,vaknade upp as utvilad av nån konstig anledning, glate bra var det iallafall! Klagar inte direkt.
Drog in till Gränby och käkade lunch och shoppade med min negerboll Nina! Efter en vecka i Egypten så kommer hon tillbaka typ 15 ggr nyanser brunare än mig haha!
Shoppade ialf dom fina vita virkade shortsen från H&M och ett asfint linne också,mer än så blev det faktiskt inte! :)
Var ialf askul, ni anar inte hur mkt denna tjejgrej ger ljus i mitt liv!

Ialf,så väntar jag på middagen nu, blir våfflor så jädra gotttt! Mmm,döör lite av bara tanken.
Ska sen sticka iväg och sola hos grannen och sen kolla på bästa programmet Grey's Anatomy!
Skön onsdag ialf, och jag längtar tills imorn!

PUSS.


Kommentarer
Postat av: nina

<3 :)

2012-03-22 @ 08:07:49
Postat av: shululu

pussen :) <3

2012-03-22 @ 20:27:01
URL: http://bbeelieve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0