3/5-12.

Är så världelös på rubriker ibland,pallar inte.
Iallafall så har jag haft världens skönaste eftermiddag,vaknade tio,drog in till staden,hängde med världens bästa Nina, lunchade på tacobar,köpte födelsedagspresent till Matilda,gick en promenad genom stan till parkeringen vid studenternas där bilen stog,åkte till Gränby en stund och sen så skjutsade Ninis hem mig. Vi hämtade upp lillebror i skolan längs vägen, sjukt kul!

Har varit hemma nu en stund och käkat pizza till middag med mamma och brorsan,fett gott!
Tänkte förmodligen ta en kvällspromenad igen sen,as skönt och bara vara ute i det fina vädret.
Men ska först ta itu med mitt stökiga rum och tvätta och ha mig medans jag ska komma ikapp med avsnitt av Vamp-serien!
Övningskörde lite med mamma också, och ska ikväll ta fram körkortsboken och uggla igenom några sidor,känns ganska behövligt!

Juste,träffade även Marina på stan idag! Fina fina Marina,hon vill ju ta med mig på en weekend resa till Italien så får se om vi kan ordna det, hon ska ringa mig ikväll så ska vi planera lite :))
Skulle vara sjukt spännande och åka dit!
Men får se hur det blir..

Iallafall,ska switcha om till myskläder och bara vara,musiken och jag.


Don't Go - Wretch 32 ft Josh Kumra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0