brunett så hett.

Well well,måndag igen då!
Får lön om ungefär 12 h och sitter redan och bara längtar,har så mycket grejer jag vill göra!
Framför allt så kliar det i fingrarna efter och få tattuera sig och har flera stycken jag skulle vilja göra, sen så vill jag ha en förändring av håret,typ färga det brunt! Men vill vänta tills hösten ändå,men åh brunt är så fint ändå!!
Har suttit och kollat på gamla bilder halva förmiddagen..haha hittade en hel del galna bilder också.
Och samtidigt så lyssnar jag på min spellista på spotify: SUMMER TIME,så sitter och bara göör längtar efter sommarn och den riktiga värmen och bad och grillning varje dag!
GE MIG SOMMAR NU.

Tänkte bara dela med mig av gamla bilder från sommaren 2010 denna måndag,roligare än så blir det inte!
Hejsvejs!




Jag och min solhatt!! Bättre finns ju inte när man vill snooza på stranden! ;)


På kyrktrappen där Viktoria & Daniel gjorde sin entre som nygift par efter vigseln, kändes jävligt mäktigt och få stå där just då,haha (:


Party a la ute på vishan i estocholmo.


Grillmaestro på marshmellows,haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0