dina ögon kan krossa min värld,som stenar mot glas,varning för ras.

What up folket?
Fett dålig uppdatering på sista tiden men kan erkänna att jag varit inne och försökt skrivit en massa,sen börjat om,gett upp eller bara låtit datan stängas av haha, men alltså..eftersom det gått sån tid nu så har det ju hänt en del och jag vet knappt vart jag ska börja, och vad som ens är värt att skriva om.

Iallafall så i lördags så var jag ledig,åkte ända till Morgongåva och firade Stinas födelsedag med utgång,med Sara Tove och Nina m.fl. Var riktigt trevligt,blev galet full och så,lagom ångest på söndagen. Dessutom så fick jag reda på i efterhand om en grej som hände och jag känner bara att jag inte orkar bry mig mer. I'm done.
Jojjo var räddaren i nöden ialf och somnade i bilen hem som ett litet barn haha.

Söndagen var lagom sliten,kämpade på jobbet och sen blev det sleepover hos Tovis i stan,sov knappt någonting men vaknade upp till den galnaste dagen på året!
VALBORG!
Jobbade hela dagen,gick riktigt bra om jag får säga det själv. Hade ansvaret och skicka alla 40 personer som jobbade på rast utan att allt skulle bli för kämpigt eller kaos, och jaa det gick ju undan!
Var sjukt kul,träffade as härliga personer och är så sjukt impad över vissa personer,man märker verkligen hur bra dom är på det dom gör,nästan lite läskigt bra så man känner sig bara hedrad över att få jobba med dom!
Men nej ni,finfina människor var det på besök iallafall! =)
Åkte sedan vidare till Jocke och hängde med grabbarna och brudarna, Nina Lisa Pecca Malin och Jenny!
Var typ toknykter men var där och grillade och hade det trevligt!
Blev lite drama och var lite halvsegt på slutet så jag och Nina åkte hem rätt tidigt ändå,fulla människor ändå är inte och leka med när man är nykter haha!

Gårdagen var kaos, och jag vill inte gå in mer på det.Sämsta dagen ever,end of story.
Och en annan grej som kan vara värd och berätta är ju att jag har fått en ny chef..igen.
Restaurangschefsjobbet byts titt som tätt,men men..så blir det ibland.
Och han som tar över nu,är ruskigt bra så är egentligen inte orolig,jobbar med så sjukt bra människor redan så kan bara bli bättre!
Men kommer ändå sakna roligaste snubben,Mickelicious!
Finns inte någon muppigare människa än han,jag svär! haha =)

Men på tal om något annat, har varit ledig idag och det har varit la underbart,träffade två efterlängtade tjejor Tove och Hanna,käkade sallad vid ån och bara satt och njöt i solen!=)
Åkte hem och övningskörde med mamma,gick riktigt bra,så börjar ta sig hörni!
Drar fan till V-ås om 26 dagar bara så det närmar sig med stormsteg..
Gick dessutom en timmes promenad på kvällskvisten med mamma,sjukt nice!

Väntas en dunder bra dag imorn med,så dags och sova!
Nattinatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0