tröttmössa.

Herregud,känner mig halvt omänsklig efter två nätters jobb.
Måndagen var kaos, och igår var hur jävla awesome som helst! Skitnöjd verkligen.

Och igår var det möte som gällde med glass och jordgubbar,hur gött som helst! Sen åkte ju jag och Lisa och våra föräldrar på lägenhetsvisning innan jobbet!
Vi fick se en trea även om vi ska ha en fyra,men fick verkligen en uppfattning om hur lägenheten kommer se ut!
Typ världens mega balkong där man kan få plats med ett långbord och ha kräftskiva..jaa ni kan ju tänka er.
Och vardagsrummet kunde ju varit lite större,kommer blir tajt med grejor där kan jag säga!
Men badrummet var nice,massa eluttag till både Lisas och mina platt/locktänger! Mahaha! =D
Men annars var köket lagom lägenhetstajt som det brukar vara,och hallen likaså,och det lilla rummet som vi ska hyra ut var också nice,ett litet mysigt rum bara. Och vi kollade sedan utanför var vi kommer bo,och såg vår egna balkong långt uppe i skyn, 5e våningen är inte dåligt kan jag säga. Thank God för hiss sen liksom! Hihi.
Men känns skönt och få sett lite granna,så man har en liten uppfattning om hur det kommer vara.

Jag ska snart ta en dusch och styra upp mig själv lite, om några timmar kommer Nina den sköna bönan hit,och då blir det massa snack och skönt häng i sängen!

Och imorgon väntas en lång dag,vilket ni får reda på allt om..imorgon! Haha.

Ciao!



Haha,bilden är så jävla jag och Nina!
Spontanare människor får man ju leta efter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0