memories never fade.

Tjeena!
(haha hoppas ni sett partaj reklamen,då fattar ni hur det låter,tjeena!)

Haha,hur som helst,svammel tjejen här.
Har idag bara sovit hur länge som helst,räknade att jag sovit 13 h i sträck,helt insane men var som sagt lagom sliten efter alla jobbnätter)
Åkte sen in till staden,kirrade ett par nya träningsskor och sen så gick jag och Lisa på världens PowerWalk i 2 timmar i Röbospåret i stan. Hur jävla nice som helst,mycket backar och skit nice miljö!
Var första gången jag ens gick där men det var sjukt nice!
Helt slut nu,men har världens skönaste känsla i kroppen,endorfiner I LOVE.

Kom hem och hade lite deep talk med världens bästa tjej, Nina! Tror vi snackade nästan 45 min i telefon haha(:
Men som sagt,mycket och snacka om där finns det och mer blir det imorn!

Och precis om en vecka,så beger sig jag och Lisa mot Västerås för intensivkursen. EN VECKA kvar,jag dör vad galet/jobbigt/intensivt/roligt det kommer bli!
Och jag är så grymt taggad på och träffa min fina vän Johannes som bor där,vi ses typ aldrig. Alltså vi lyckas bara ses typ en gång per år helt seriöst haha! Helt galet,men ah jag längtar verkligen efter och få träffa honom!

Solade för en stund sen hos grannen också,sjukt niiice.
Känner mig hur fräsch som helst idag,och känner att värmen verkligen fått liv i mig.
Känns som jag kan göra precis vad som helst,när som helst,hur som helst!
Åh underbar känsla.

Ciao så länge!


Bild från gamla alkis tider med Johannes,
alltid lika roligt och fiesta med denna karl det kan jag lova!


Jag & Johannes & Ben för cirkus två år sen!


Gamla bilder från festligheterna i gymnasietiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0