Fredag!

Jaa ni,har sovit i princip halva dagen, och var världens virrpanna när mamma skulle köra mig till bussen,fick springa tilbaka till huset två ggr innan jag fick med mig det viktigaste haha. Dock glömde jag hörlurarna till telebobbo så har ingen musik överhuvudtaget under färden..dör lite.
Hur som helst så väntas det nu middag med Ninis och Lisa på Thai village,samt lite snabbshopping innan nattens jobb väntas 20-06.
Jag är den enda assistenten som jobbar utan ens en trainee,alltså med bara extra arbetare,så får se hur det kommer gå! Haha,säger bara challenge exepted!
Har inte ens planerat vem som ska få äran och stå i köket med mig,men förhoppningsvis så kommer allt falla på plats så fort jag äntrar Max dörrarna!

Hur som helst,nu ska jag njuta av dena fina fredagseftermiddag och jag bloggar nog igen efter helgen,ifall jag överlevt nattens och morgondagens nattjobb!

En annan sak som är värd och nämna är att jag varit nykter i nästan en månad nu! Helt galet,för det är ju verkligen inte likt mig,men skönt också och ha lite rehab! Men samtidigt..fan vad jag längtar tills nästa helg då det blir fiesta! CAN'T WAIT.

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0