ha någon att ty sig till,när långa nätter inte blir som man vill.

Hej där!

Har sen sist hunnit med en hel del, jag har träffat min fina Marina och haft picknick med jordgubbar och vit choklad och massa annat gott. Alltså vit choklad måste ju vara det göttaste som finns?! Älskar't!
Jobbade sen hela natten och vill inte gå in på hur det gick,suck..
Sen idag har jag varit däckad till eftermiddagen,gick upp och käkade bästa frukosten: rostade mackor,chokladglass och vattenmelon med hallonsoda,hahaha!
Sen så efter lite snack på telefon och sådär kom min jobbarkompis Tovis hem till mig och hängde :))
Vi chillade i soffan,kollade på tv,snackade massa med mamma,åkte och handlade och fixade en as nice middag med fika efter och jaa väldigt gött var det!
Sen så tittade jag äntligen på hockeyn, Sverige-Danmark!! Har ju missat hela helgen men nu sååå,hade laddat upp så jäkla bra också!
Dock så var det en rätt trög match,saknade spänningen men var jävligt nice att dom vann ändå med 6-4!
Och gillar starkt mina favoritgubbar: järnkrok och silfverberg!!

Annars då,väntas jobb hela jädra veckan och sen ledig helg! THANK GOD.
Har jobbat tre helger i rad nu,så jaa tack,längtar redan stenhårt.

Men nu väntas sängen,puss!



Bästa juuuu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0