Home is wherever I'm with you.

Jag hade ju sagt att jag skulle dela med mig av min fullspäckade dag,och man kan ju säga såhär att jag haft en supertrevlig dag!
Jag började ju såklart med att vakna alldeles för trött,sen fixade jag till mig lite och övningskörde in till la stada med pappa,gick ju lite halv galet till men men kul var det!
Sen blev det personligt utvecklingssamtal med min chef,var skönt och äntligen få snacka! Och bästa var ju att det var fullt upp med raster och sånt på jobbet så vi hade mötet på storken,och fikade! Fett niice.
Sen så tog jag bussen hem och mellanlandade i en halvtimme,sen hämtade jojjo upp mig och vi drog till Öregrund till systrarna edvardsson och hade "halv åtta hos mig", sjukt mysigt och asgod mat! Vi spelade sedan vilda gester två omgångar,så sjukt kul! Fan va vi skrattade! Bestämde också att vi måste köra det när vi förfestar också,lär vara sjukt kul haha.
Älskar verkligen dom tjejerna,och så underbart och bara träffas i lugn och ro och ha kul,umgås liksom!
Och jag längtade ännu mer efter sommarvärmen idag när vi var i öre också,för sommarn i Öregrund är verkligen the best of the best av svensk sommar! Mmm,vilken feeling man får av det stället!
Men nu ska jag dejta John blund ett par timmar! Godnatt :)

Bjuder på en gammal bild från midsommar för 2 år sen med fina tjejorna!(:


Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

har du hittat på mycket nu hittils under denna härliga långhelg? :)



PS; glöm inte delta i helgens sweetie! :D

http://fotokobran.se/2012/may/helgens-sweetie.html#comment

2012-05-18 @ 23:32:15
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0