I wanna be your favorite hello,and your hardest goodbye.

Är galet trött,och har inte direkt varit en speciell dag..
Och tänk på det här hörni, hur sämst är det inte att man slutar 17.00 men är hemma 18.20??
Alltså, så sjukt jävla sämst,såklart sov jag på bussen,helt död.
Längtar verkligen hur mycket som helst till flytten,när man har as nära till sitt egna hem från jobbet!
Och nästa vecka ska jag och Lisa på förhandsvisning av lägenheterna,fett niiice. Lite mindre nice att jag måste försöka få någon att jobba istället för mig i några timmar,herregud,önska mig lycka till på den liksom.

Men det som gjorde min dag var att när jag äntligen kom hem idag,så stog brorsan och redan lagade mat.
För jeffla niiiice!!
Har sen bara dött i soffan och druckit äppelcider och käkat choklad,riktigt goffar tisdag men what the hell,I don't care.
Och min ipod på mobilen är det ju bästa i mitt liv,så har spelats sönder massa låtar som får en och tänka en hel del. Är det bara jag eller har alla andra ni andra också vissa speciella låtar som får en att tänka på en viss situation,en person eller händelse i ens liv?
Jag har ialf tusen såna så tänkte dela med mig av några, enjoy it som fan säger jag bara!
Fattar inte varför jag verkligen vill skriva ner allt vad jag är,hur jag känner och hur jag tänker m.m på bloggen men det är ju som sagt min blogg och this is me.



Den här låten får mig att alltid tänka på min första pojkvän.
Han var mitt allt,och jag har sedan dess aldrig träffat en kille som honom,men jag vet att jag gjorde rätt och släppa honom även om jag saknat det vi hade ända sen dess,men som sagt vet att jag gjorde rätt för han är hur lycklig som helst i dags läget. Minnena som jag har kvar är the best of the best:)

Och som ett fint ordspråk går:
If you love someone,let it go,
if it comes backs to you its yours, but if it doesn't,it never was.


RHODOS 2011.
Min första utlandsresa med min andra halva Ninis,jag älskar den här låten och jag tänker alltid på stranden,de galna utekvällarna och all hunk spaning när jag hör denna låt.
Den får alltid en tråkiga dag att lysa upp och jag vill bara dansa dansa dansa!


Det här är Ninas absoluta favorit låt och min med,kanske våran låt till och med?
Men den är så jädra bra,alltid när vi åker på roadtrips så spelas denna flitigt!



Åh,för mig är Håkan H sommar,sommarfeeling ggr tusen, och jag glömmer aldrig sommaren 2010 då jag började lyssna på honom hur mycket som helst och slukade hans texter,hans musik är sommar så är det bara.
MMM,gillar't!


Hahahaha, alltså den här låten får bli den sista låten jag delar med mig av,men den här låten symboliserar typ hela mitt sista år på gymnasiet. Studentåret,då man hade sin sista chans för och ge sitt allt,men vad gjorde jag? Joo jag festade varje vecka : ONS,FRE,LÖR. Vecka ut och vecka in och kom bakis till skolan som ett as med Tove och Sara,mahaha!
Och denna låt spelades JÄMT ute på krogen,alltså jämt!
Och jag och Tove kallade det vår låt..När man tittar tillbaka på åren som gått sen dess så kan man ju säga att man kommit i lite bättre riktning nu haha, men åh vad galna saker vi gjorde!
Blir nästan rädd av och tänka tillbaka på det,haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0