Jag gråter bara i regnet.

Jaa ni,dagen har ju gått helt okej! Sa igår att vad skulle jag göra utan min jobbarkompis Tovis? Men alltså en till grej,vad skulle jag göra utan lilla Elin? Alltså..älskar och jobba med henne,alltid kul och kan verkligen snacka om allt med henne :)
Jag skojjar inte när jag säger att varenda pass jag jobbar med henne så lär man sig nått nytt,mihi! :)
Anyway,fett tråkigt att det regnar idag men tycker att det faktiskt är skitmysigt!!
Efter jobbet blev det ialf käk med Ninis på gränby, och när jag väl kom hem så har jag bara burrat ner mig i sängen med körkortsteorin,torsdagsnöjet jajjemän! Bara 18 dagar kvar innan jag far iväg..

Men ska fortsätta med mitt nu,puss och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0