just go.

LÖRDAG.
Behöver jag ens liksom säga något mer?
Såg nyss att jag inte uppdaterat sen i måndags..ojoj!
Dock har det inte hänt mycket, tisdagen spenderades på bästa sätt,solning och plugg hela dagen sen på kvällen blev det grillmys med Lisa&Nina vid lafsen sjön!
Var nära på och ta första doppet men botten och resten av sjön till och med verkade så jävla skum där så skippade det.
Sedan så har jag ju bara jobbat ons-fre och det har varit för jävla varmt,men väldigt kul!
Blev reunion med Tovis efter att hon varit borta en vecka i onsdagskväll,igår var bästa dagen för vi var så jävla awesome vi som jobbade! Har gjort sinnessjukt mycket glassar så ni anar inte..
Och fick dessutom i onsdags reda på att min jobbarkompis Elin ska få åka till Dubai i höst!
Max ska ju öppna en restaurang där bland all lyx,och såklart ska hon få följa med på öppningen!
Dom kommer skriva Max historia där borta och hon får vara delaktig,alltså det är bara galet!!
Alltså så sjukt kul så jag dör, hon är så jävla värd det,ni skulle bara veta vilken pondus den tjejen har!
Sjukt glad för hennes skull ialf :))

Annars då, njuter som fan av den lediga helgen och lördagskvällen kommer spenderas med vännerna; lite gott käk och alkoholen som jag väntat på så länge,sedan staden och hänga med jobbarkompisarna och kolla Eurovision och sedan ska jag och Jojjo ut och göra stan osäker!
Längtar verkligen!!
Och imorgon får vi se om det blir ridning eller inte, sen kolla Lisas fotbollsmatch och se om man joinar laget eller inte, och sedan blire en jädra massa packning!!
Och på måndag åker vi, 2 veckor i Västerås, Jag och Lisa.
Kommer bli insane alltså!
Och nästa fredag så drar jag till Sthlm med Nina & ToveLove för och se Aviciis extra konsert,eftersom den i April blev inställd pga av det där raset i Globen, så nu är det Sthlm Stadion som gäller istället.
Men hur nice kommer inte det bli ändå med massa steksol,glajjor på,alkohol som flödar,sjukt nice musik i 2 timmar och ett jädra ös?? Okej,måste bara säga det. LIVET LEKER.

Känns ju inte som att uppdateringen här kommer vara superbra,men vi får väl se när jag tittar förbi igen,är ju som sagt lite upptagen med..jajuste LIVET!

Puss på er.


NU KÖR VI.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0