No one can control me. Cuz this is what I'm made of.

Deat Meat AB,säger jag bara.
Har jobbat hela helgen och köttat på,fredagen var chill och stämningen bland personalen var klockren, men lördagen var kaos. Med ALLT. Och har blivit onödigt irriterad på gäster som inte kan bete sig,höll seriöst på att flippa igår när en gäst kallad en av mina medarbetare för något..jaa mindre fint.
Alltså det får verkligen min bägare och rinna över när jag känner att mina medarbetare behandlas som skit,för jag vill bara skydda dom, dom är mitt ansvar och allt jag vill är att dom ska kunna känna sig trygga under mina pass.
Men som sagt,sjukt provocerande helg med både det ena och det andra men det är bara skita i det,glömma och gå vidare helt enkelt,SHAKE IT OFF bara.
Och rubriken jag skrivit idag är ju från låten Made of-Nause,så sjukt jävla bra när man vill egoboosta sig själv,man känner verkligen att inget kan förstöra en,inget kan stoppa en när man lyssnar på den!
Sjukt nice låt iallafall.

Och idag har jag inte sovit mycket men det gör inget, åkte till Jojjo och red ut på hästarna idag igen,fett mysigt! :)
Bästa Hjörd/eller Hjördis som hon också kallas,så liten och söt!
(Måste nästan ta en bild nästa gång så ni får se)
Jag lär mig ju fortfarande hur hon fungerar och så,men det är sjukt kul!
Gillar att hon är på sånt myshumör efter ridturen :)

Har sedan bara degat hemma och glidit omkring i mysbrallorna. Kommer seriöst att däcka äv trötthet inom nån timme,för jag är verkligen helt slut!

Peace out.




Bilder ifrån gårdagens outfit,
toppen är nyshoppad ifrån Gina,hur snygga som helst.


Och jaa,dagens häng framför tvn,hur gött som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0