be the kind of woman,that when your feet hit the floor every morning the devil says "oh grap,she's up".

hello friends!
Var ju pinsamt länge sen jag skrev på denna fina sida,måste nog bli ändring på det tror jag..
Speciellt nu när jag ska fara iväg några veckor,så kan det ju vara asbra om jag uppdaterar här om vad som händer,right?
Iallafall så är nedräkningen igång för fullt, exakt en vecka kvar till jag fyller år och 12 ynka dagar kvar innan jag far iväg till beachen!
Är helt otroligt,har fjärliar i magen var och varannan minut med tanke på det äventyr jag snart ska få uppleva!
Längtar så otroligt mycket efter och få se allt vad Miami Beach innebär..aaaaah tokladdad är vad jag är! haha.
 
Jag orkar inte skriva mycket om vad som har hänt den senaste tiden men det är bara för att det mesta jag gjort är och ha jobbat,hängt med vänner och familj så mycket som det går och festat så mycket jag orkat med också haha.
Annars så har det mest handlat om att ta varje dag som den kommer i princip,känns mest som att jag också bara gått och väntat på att tiden ska gå och jag får åka iväg och leva livet snart haha.
Men så är det,den som väntar på något gott hörni!
 
Idag så har dagen erbjudit en riktig kaos dag,allt som nånsin kunnat gå fel har gått fel idag..alltså verkligen allt! Fattar inte hur ens jag och Elin lyckades hålla restaurangen samman idag,men nog fan gick det!
Herregud..finner inga ord om hur dagen varit,men kan ju lätt säga att det är underbart och få vara ledig nu tills tordag kväll haha..
 
Ska fortsätta och kolla film nu innan jag ska däcka i sängen och bara glömma dagen som varit,nattinatt!
PEACE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0