i keep thinking about you.

well well, neräkningen har börjat..6 dagar kvar innan man flyger!
Är toktoktok laddad vilket jag varit nu några månader,men det är nu det gäller..jag ska äntligen få göra det jag vill göra,få leva livet full ut på andra sidan atlanten och ha så kul och skapa dom bästa minnena med nya härliga människor!
Och den här veckan som väntar är så sönderplanerad så det finns inte,men jag gillar det som fan!
 
Tisdag: Min födelsedag :) Ska tvätta/packa m.m hela dagen sedan på kvällen blir det middag med chefen och alla assistenter samt aktivitet någonstans! En överraskning som bossen fixat, askul! :))
 
Onsdag. Jobb 11.30-21.00 sen bio och se premiären av sista delen av Twilight med världens finaste Lisa :)
 
Torsdag: Jobb 11.30-15.30 sen bli "kidnappad" av världens bästa Nina, en överraskningspresent så att säga mat och något mer blir det i Stockholms området,vilket är det enda jag vet!! haha.
 
Fredag: Jobb 11-20.00 och sen så blir det fest och utgång med världens bästa liga: Johanna,Linda,Sara,Hanna och Malin! En helkväll med dessa tjejer är höstens höjdpunkt!
 
Lördag: Fixa det sista av packningen, och umgås med fina personer in i det sista!
 
Söndag: 06.45..då går flyget mot Miami beach!
 
Trots att allt detta väntar så har jag gått och blivit crazy...alltså kan inte sluta tänka och känna,och det är olidiligt för min inställning var för denna resa var och lämna allt hemma,bara åka iväg och ha kul men kan nu tänka mig att jag kommer sitta och tänka på det som finns här hemma ändå..
Men ska försöka och bara njuta av varje minut därborta av värmen och fokusera på utbildningen så bra som det går..Mixed feelings,men så får det bli!
 
Ialf,så är jag fast besluten med och försöka blogga så mkt som möjligt därborta,och jag ska njuta av denna vecka så mycket jag kan :)
Puss people!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0