I wanna travel the world.

 
Jag vill shoppa loss  i New York City,jag vill se frihetsgudinnan, jag vill tappa andan utav utsikten vid Grand Canyon,jag vill surfa i Californien, jag vill äta riktig mexikansk mat i Mexico,jag vill dricka drinkar och dansa hulahula på Hawaii, jag vill uppleva kylan i Alaska, jag vill se Brasiliens regnskog,jag vill dansa på gatorna i Chile, jag vill ha en riktigt partyvecka i Spanien,jag vill uppleva lyxen i Paris och se eiffeltornet,jag vill uppleva Italiens goda mat och vin och åka gondol,jag vill se pyramider i Egypten,jag vill uppleva Afrikas öken och alla dessa djur, jag vill se antikens Grekland med egna ögon, jag vill steka på Turkiets stränder, jag vill se den kinesiska muren,jag vill äta japansk mat,jag vill uppleva Indiens kultur, jag vill ha en relax vecka vid Thailands stränder, jag vill till Nya Zeeland och se landets otroliga natur, jag vill tiil Australien och se barriärrevet och se galna kängrur hoppa omkring,jag vill till London och shoppa och bila runt landet, jag vill uppleva Irland från hästryggen och se dess fina vyer¨och ha en galen St Patricks helg, jag vill dricka öl och bara åka skidor från en bergtopp i Alperna. jag vill stå och flaira på en strand i Miami.
 
Jag vill se hela världen.
 
Jag har ju lite och stå i om jag vill se allt detta,men det är en av mina drömmar. Travel the world.
Jorden runt på 80 dagar,skulle inte vara helt fy skam alltså!
 
Men jag är bara så glad att jag åtminstone ska få komma iväg från Sverige nu och få göra en resa jag sent kommer glömma! Miami Beach here I come.
 
Gamla stan i Rhodos Stad@ 2011.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0