Miami Beach levererar!

tja tja bloggis!
 
Äntligen äntligen är jag i Miami och äntligen är barskolan på gång!
Nu har jag ju varit här i 3 dagar och första kvällen var helt okej! Kl halv sju på kvällen kom vi fram till hostelet och kl 20 var det välkomst middag på baren där vi har våra lektioner, RoomService som den så fint heter!
Är en riktigt fräsch klubb och enligt våra lärare så hänger kändisar som P Diddy, Lil Kim och Flo Rida m.fl var och varannan helg där typ! Känns overkligt att man kan få stå och barhänga med en världskänd artist inom en snar framtid,men så jäkla kul det kommer bli!
Förövrigt så är skolan riktigt bra,hård men organiserad riktigt bra så jag gillar det som fan! Får en och vilja kämpa..
ialf så var det första skoldagen igår och det gick ju sådär asså..
Kom försent till första lektionen för jag och en av mina rumskompisar gick och kolla in stranden och sen så tappade vi bort oss och kom  20 min försent till första lektionen.. så jävla pinsamt,fy fan! Kommer aldrig hända igen..
Annars så hände världen roligaste grej igår.. jag och Karin och Hanna som btw är världens gulligaste tjejer,skulle fixa middag så vi tog oss tid och hittade ett supermarket med bra mat liksom och köpte ingredienserna till köttfärssås och spagetti..
Kommer tillbaka till hostelet och i köket hittar vi kastruller och stekpanna,fine liksom Men tror ni stället har en jävla spis???? Hur ska vi liksom steka köttfärsen,koka pastan?
Haha,så det slutar med att vi micras köttfärsen i hundra år,blandar i krossade tomater och grädde och lök och sen så tar vi vattenkokaren och kokar vatten,slänger i spagettin och slänger in skiten i micron i 20 min och därefter så har vi färdig spagetti! Hahah, så jävla sjuk eftermiddag och alla undrade vad fan vi höll på med haha!
Idag blev det lasagne ialf..mkt bättre! (btw så är maten sinnes här borta i övrigt..pizza,donuts,hamburgare,m.m är standard här)
annars då?
Våra lärare Chris och Kim är dom mest facsinerade personer jag träffat Vilket duo alltså..Chris är engelsman som vi har i baren och har allt praktiskt med och hans lektioner är dunder för får höra så sjukt roliga saker och han är allmänt crazy också vilket gör det askul!
Och Kim är en riktigt professionell kille som vi har allt teoretiskt med och han är som en jäkla bok när det gäller baryrket! Helt sinnes,men han är en riktigt cool person! Kanske tåls och berätta att hans sängkläder består av får också? så jäkla klockrena killar så det finns inte!
Annars så överlever man rätt bra här,är fortfarande stelt i klassen för man känner varann inte riktigt bra,,men det kommer! I helgen så ska det festas och då väntas förmodligen en Steve Aoki spelning! AWESOME!
 
Men hörs snart igen beautiful people!
Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0