Miami del 1.

Hello Sweden!
Skrev fetaste inlägget i förrgår som aldrig kom upp,asdrygt!
Men ialf det som hänt nu på senare tid är bara massa skolplugg och träning på stranden! Hade läxförhör i måndags och det gick rätt bra,plus att i baren börjar det släppa lite,man börjar tänka mer logiskt m.m. även om allt bara blir svårare och svårare!
Var på bio i måndags ialf,red dawn blev det och den var rätt bra! Var kul och testa gå på bio i ett annat land ialf,mkt mer space för benen också vilket var nice!
Annars då,så har jag massiva blåmärken på händerna och jag är fortfarande tokförkyld och jag har kommit på att jag äter för lite här borta..blir oftast bara en riktig måltid per dag vilket är ganska dumt,så måste skärpa mig lite på den biten!
En annan grej som hände idag var vår vin lektion! Som vi girls har väntat på denna,hittills har vi ju kämpat oss igenom rom,vodka,gin och tequila och smakat av 15 olika sorter av dom men idag så var det bara och njuta utav drickan,mums! Imorn blir det öl lektion så det är inte fy skam det heller!
Hur som helst,jag mår bra i sinnet,mina 28 andra klasskompisar är verkligen vänner jag kommer ha hela livet,så sjukt tajta vi är redan nu i mitten av vecka 2 men alltså vi har så kul ihop!
I helgen väntas det fest igen, och det ryktas om Sydney Samson spelning på lördag!! Grymt!!!
Hörs snart igen people(:
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0