Miami heat.

Whoppa!
Torsdag här borta i Miami och idag har det regnat en skvätt faktiskt mot kvällningen!
Skolan gick riktigt bra idag, timmen i baren gick fort och satte några kombinationer rätt bra! Dock så börjar det bli mer och mer saker och hålla reda på,men man har utvecklats också! Drinkar man hade första veckan och tyckte var svåra är i nuläget aslätta och dom man har nu kommer man väl och säga är okomplicerade nästa vecka med..men det är ändå komplicerat,har redan 20 drinkar och hålla reda på och imorn har vi 4 nya plus att vi ska komma på en egen drink som vi ska göra till klassen och sen rösta om vilken som var bäst och sedan får man ett nice pris!
Så jäkla kul,och mixa lite med ingredienserna :) har 2 drinkar jag vill göra imorn så får se vad jag gör!
Sedan väntas flairing ett bra tag också och det behövs,träning i mängder!
Annars då så har vissa i klassen varit på Miami heat match ikväll! Managern till klubben vi har skolan på hade 4 biljetter över till matchen så vi lottade om vilka som skulle få äran och följa med och såklart hade jag oturen och inte bli dragen..men har istället pluggat som har behövts verkligen med Kim och Joel :)
Imorn är det fredag ialf och helg väntas så då jäklar kommer man och vara glad!
Sydney Samson på lördag väntas och det kommer bli så sjukt kul!
Annars så är mina klasskompisar så klockrena så det finns inte! Vi är som en liten familj nu som härjar runt i Miami haha!(:
Igår så festade några här hemma på hostelet och hade som vi kallar det köksrave/köksfylla och det gick så långt att dom hade sönder hela keramik bordet som stod där inne..så jäkla sjukt!
Haha.
Annars då?
Jag saknar mina katter och korvstroganoff och ris och riktigt lös godis!! Gaaaah,finns så värdelöst godis här borta så man dör! Sverige..snart ses vi igen!
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0