because we made it all this way.

Hejhejhej!
Länge sen sist,men konstigt nog så har det liksom inte blivit något bloggande på sista tiden. För upptagen I guess? Haha.
Iallafall så har jag tagit mig hit och det har ju såklart hänt en del sen sist fast ändå inte.
Livet känns så jävla inramat nu för tiden, jobb var och varannan dag,häng med kompisar,fest,resor hem,lata dagar m.m.
Men har haft ett par trevliga dagar bakom mig,har faktiskt lyckats träffa Marina,Hanna och Michan de senaste veckorna vilket är väldigt lyckat eftersom dom har varit efterlängtade!
I fredags så blev det iallafall en kul kväll med tjejorna på BJ som sen slutade väldigt oväntat.
Jag har inte kunnat slutat le än,så ni kan ju tänka er.
 
Jag orkar inte beskriva om vad exakt jag har gjort sen sist varje dag,för just nu så har jag bara ett känslohav inom mig,så det är det jag fokuserar på och dumpa här och nu. Så orkar ni läsa så varsågod.
För det första är jag förvirrad,rädd och alldeles fylld med värme på samma gång.
Jag vet inte vad som har hänt,men vill bara ta reda på mer.
Och det är så sjukt att det man trodde liksom hade "lagt på hyllan",begravt i en säker påse inom sig,helt plötsligt bara kan vakna till liv och bränna och kännas precis lika mycket som förut,om inte mer nu.
Vet inte vad jag ska tro,vill bara tro på det bästa möjliga,men det är det där med och våga också.
Skrämmande men fan asså,det känns så bra.
En annan sak som bara tar upp hela mitt huvud är ju livet,alla tusen miljarder tankar,drömmar och mål man har i livet som man bara vill göra. Alltså jag skulle kunna skriva en 200 meter lista med saker jag vill göra här i livet.
Seriöst.
Men nu är det faktiskt bara 2 månader kvar innan jag befinner mig i en annan världsdel och uppfyller en av mina drömmar.
Hoppas att sen när jag väl kommer tillbaka,så kommer allt att förbättras och nya möjligheter kommer uppenbaras!
Jag har dessutom kollat på gamla pics och det enda jag kan tänka på är hur bra det kan kännas och minnas dom bra stunderna man haft,men ändå så skulle man inte vilja återvända till den tiden. Alltså jag känner just nu,att jag bara vill leva i nuet. Jag saknar ingenting av allt som varit,för att just nu,idag,denna tid man lever i är så bra på något sätt ändå,jag vill bara vara här och leva. JUST NU.
Helt galet vad jag har babblat på nu,men så är det kära vänner.
Ska förmodligen försöka sova lite nu.
Är ju hemma hos mina föräldrar och myser med katterna och bara mår,helt okej måste jag säga!
Godnatt :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0