don't you worry child,heaven has a plan for you.

Hello!
 
Här sitter man mitt i natten och försöker vända på dygnet.Jobbar tre nätter nu så bäst och försöka göra sitt bästa för och vara någorlunda pigg imorgon natt så man inte tröttar ihop redan vid tolv haha..
 
Iallafall så i måndags så åkte ju hunden till sin nya ägare,lite tråkigt men ändå skönt! Är mer fri som jag var innan.
Jobbade ialf igår och gjorde glassmaskinen alldeles själv,fy fan vad skillad man är alltså!
Åkte sedan hem till landet med Tovis och hälsade på familjen,kvällen spenderades runt köksbordet med hela familjen,fika och skratt och massa prat,dunder mysigt verkligen! Och självklart har jag gosat sönder mina katter,har pussat hur mycket som helst på dom så det är helt sjukt! Underbara djur.
Åkte hem idag på kvällskvisten och det slutade med att jag och Tove och Leyla hängde en stund,jag och Tove ska ju som sagt vända på dygnet tills imorn så vi satsade på och hitta på något så vi var vakna länge haha.
Riktigt nice har det varit ialf och jag känner att jag verkligen har behövt detta,åkt hem och bara tagit det lugnt i tryggheten och bara hängt med kompisarna, alltså det är sånt jag behöver för och orka med jobbstressen och allt annat.
Har verkligen varit dunder!
Och älskar verkligen att jag Tove och Leylis bor så nära varandra nu,så skönt och bara kunna hänga liksom,prata om livet och allt annat. DUNDER,säger jag bara.
 
Men något annat som är speciellt idag är att min lilla NinaBina fyller 21 år!!
Så jäkla fin vän och världens flummigaste,lovelovelove!
 
Men nu ska jag sova och njuta av och få sova i min säng,natti natt folket!
 
Jag och mitt pucko!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0