the heart wants what the heart wants.

Hej hej!
 
Har varit så äckligt seg idag, och har verkligen inte gjort något vettigt. Så jäkla skönt!
Bara varit ledig och njutit av lugnet.
Fick ett ryck och ville bara hitta på nånting vadsomhelst,hursomhelst men sen så kände jag bara..fan heller!
Haha,kände verkligen att kroppen behövde vila.
Så har nu bara tagit det lugnt och ätit massa gott hela kvällen och kollat på tv,helt själv i lägenheten.
Har faktiskt varit underbart,bara varit ensam och bara varit. Jag tror man behöver sån tid också,ensam tid och bara samla tankarna,landa lite och ta det lugnt,inga måsten utan bara göra det man vill för stunden.
Så atte jaa,det har varit min fredag det!
 
Men måste ju säga att det aldrig blir som man tänkt sig..never!
Det är sällan det blir så för mig iallafall,och just nu så befinner jag mig i en situaution jag aldrig trodde jag skulle varit i för en vecka sen..helt galet! Känslor som flyger fram och tillbaka tills man knappt vet nånting.
Det gäller ju det här med och stanna upp och verkligen känna efter vad man vill,vad man tror kan vara bäst för en m.m.
.Annars då..imorgon är det ett kort jobb pass som gäller och sen blir det vidare till Tove och fira hennes 25 års dag!
Kommer bli dunder,har en rå fin outfit och drickan är mer än väl!
 
Men nu så ska jag fortsätta sitta här uppkurad i soffan med mina filosofier och musiken i bakgrunden.
För övrigt så är musik min drog,mitt allt,min terapi. Läker alla sår,alla motgångar,alla dåliga dagar,alla jobbiga känslor och framför allt höjer en till himmelen när man mår bra!
Kan rekommendera att lyssna på Medinas låtar som jag gör just nu : Där palmerna bor,sann romans,kemi och flyger fritt är underbara en fredagkväll som denna.
PUSS.
 
Jag och min pussgurka förra fredagen hihi.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0