beat it.

Hej och hej!
Sitter här som en uppblåst groda just nu, är hur mätt som helst. Idag så hade jag inte planerat dagen så noga så tog en kort sovmorgon innan jag gick upp vid halv 9, och såklart skulle jag vakna med jobbigaste mensvärken också..hej lingon vecka! pallar inte...
Segade ett par timmar och jag plöjde faktiskt igenom dom senaste avsnitten av nya säsongen av Idol, finns riktigt bra personer hittills ju! Diggar honom,Oskar, på pianot som Bagge hittade på sin round tour.
Hur som helst, åkte iväg till ett shopping område här i Coillerville och spenderade några timmar där, finns så extremt mycket fina klänningar och toppar här, dör. Var tvungen och lägga beslag på mig själv så kollade bara efter sånt som jag behövde,så kom hem med 4 st nya pike tröjor jag kan rida i och ett par mjuka  jeansleggings jag kan använda i stallet också, känns lite bättre att man lyckats styra upp stilen där. Råkade hamna inne på Victoria Secret också och köpte lite braiga lotions, inga kläder där heller. Självbehärskning var det haha :)
Köpte även alla böckerna ur Fifty Shades of Grey triologin, tänkte först bara köpa första boken men sen tänkte jag wtf kan lika gärna köpa alla nu så har jag och läsa under min tid här, så slog på stort och alla 3 böckerna följde med hem. Har ju hört att dom ska vara bra,så nu blir det storläsning här borta.
Är riktigt avslappnande också och ägna sig åt en bok på kvällarna och ta det lilla lugna.
 
Råkade fika 2 ggr där borta också så när familjen kom och hämtade upp mig för middag så blev det bara pommes för min del,som jag inte ens lyckades äta upp haha..Är så sinnessjukt mätt,aaaah.
 
Är ruskigt trött också och har smällt i mig lite värktabletter också pga magen så är ruskigt seg nu och klockan är bara 9 på kvällen haha.
Men jag är nöjd ändå med dagen,även om jag inte är så utvilad som jag skulle vilja vara. Nästa vecka när jag har min lediga dag så ska jag nog spendera den vid badhuset där dom har pool och gym :)) längtar redan!
 
För övrigt så rids det och jobbas här varje dag,blir minst 2 hästar man sitter på varje dag och det är kul men krävande också. Sist vi var ute och åt med mormor och morfar här borta,så hörde jag McKrell säga att dom behövde mer hjälp i stallet och att dom hittat några potentiella tjejer så förhoppningsvis kommer det snart en till tjej hit! Ni anar inte hur bra det skulle vara, hoppas det händer snart.
 
Jag ska nu ialf avsluta min kväll här borta med läsning eller en film, får se hur det blir.
(Vill bara tillägga att jag tänkt hur mycket som helst på mina girlfriends där hemma,speciellt idag när jag shoppat,vill köpa presenter till er allihopa haha! saknar er så mycket! All kärlek åt er)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0