it's wicked!

Hejpa!
 
Jag är en aning frustrerad at the moment för tror ni jag fortfarande inte lyckats lägga upp några bilder..Jag kan inte få min mobil och synka med min data vilket är så jävla rubbat..Och jag skulle kunna lägga upp bilder här via blogg appen på mobilen men tror ni det funkar..nej! Och jag orkar dessvärre heller inte lägga upp en bild i taget på fejjan heller,sånt har jag verkligen inte tid och ork för heller.
 
Nåja, idag så har jag haft min lediga dag här borta och den har varit riktigt bra. Jag försökte sova länge men det gick inte,så gick upp halv 9 typ och sen tog jag en lång promenad och det var typ det bästa jag gjort sedan jag kom hit, bara gå i det varma vädret och lyssna på musik. Musik är verkligen terapi för mig och hela världen försvinner så fort man sätter i lurarna och jaa, det var underbart och få göra det idag helt enkelt.
Kom tillbaka till gården och krigade med datan om bilder/satt och kolla framtida jobb och sen så tog jag en skön powernap och den gjorde susen kan jag säga för just nu känner jag mig utvilad och bara inte trött haha.
Skulle behövt tvättat men det får vänta,fanns ingen hemma idag som kunde visa hur tvättmaskinen funkar så,jaa det får vänta helt enkelt.
I övrigt så väntas det fest inför helgen, på lördag är det välgörenhetsfesten på The Peabody och allt kretsar kring den i alla fall just nu,massa förberedelser m.m. och plus att det svenska rockabilly bandet The Cadillac Band som ska uppträda på välgörenhetsfesten kommer hit till gården imorgon kväll och ska ha knytkalas i princip,käka mat och dricka öl. Och det sjukaste är att dom reser runt med cirkus 50-60 pers av deras fans och dom kommer också! Och dom är enbart svenskar,så kommer krylla av svenskar här imorn och det ser jag verkligen framemot! :))
Kommer bli kanon och få träffa nya människor och speciellt från sitt hemland,det är liksom..ofattbart roligt!
 
Igår så var vi i alla fall och käkade på en afrikansk restaurang och det var helt okej! ock var själva brödet som typ pannkaka konstistens och allmänt udda smak så det diggade jag inte,men hade en kyckling gryta med cottage cheese och paprika på sidan om och det var helt okej :)
Diggar verkligen variationen på restauranger häromkring.
 
I stallet så händer det inte så mycket, jobbar och sliter i vanlig ordning och igår var typ den värsta dagen för då var det bara jag och Ana som var i stallet på eftermiddagen och hon hade lektionstid så det slutade med att jag(enbart mig själv) mockade alla 18 boxar + dom 2 lösdriftshusen och gjorde dessutom alla vattenhinkar i boxarna också,och alla har 2 st i var så ni kan ju tänka er..mycket vattenhinkar och lyfta där hörni.
Kändes väldigt extremt och var så sjukligt trött så det finns inte,det tar på krafterna och vara i stallet 7-18 nästan varje dag kan jag säga.
Och det bästa på hela dagen är och få hoppa in i duschen,det är det första jag gör efter att ha slutat för dagen och det finns inget bättre.
Man är inte kräsen när en dusch är ens enda höjdpunkt,haha.
 
Jag behöver ju inte säga det egentligen för skriver det varje gång typ, men längtar efter Sverige och allt som finns där hemma. Ska dock försöka ha så kul som möjligt denna helg med allt som pågår och innan jag vet ordet av det har jag varit här i 2 veckor.
Så äreee, och hejdå på er! <3

Kommentarer
Postat av: Susie

Tiden går otroligt fort. Innan du hinner blinka så är du tillbaka i Sverige så passa på och njut av tiden som är kvar! :)

Svar: Jaa tiden har ju en tendens och göra det! Tack så mycket,jag ska verkligen försöka göra det :)
Louise

2013-08-20 @ 23:17:35
URL: http://onecoffeetogo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0