kungen!

Har tokdampat på både mobil och data i över en timme pga av att ingen av dom vill samarbeta med mig och lägga upp fina bilder..Så det blir ett gammalt vanligt långt inlägg helt enkelt.

Igår så var vi ialf på The Peabody Hotel där dom ska ha sin välgörenhetsfest,och promotade och minglade runt med människor och snackade om festen. Var ett riktigt nice ställe, fest ute på taket till rockabilly musik det är grejer det. Haha!

Kom hem sjukt sent ialf, och idag så löshoppade vi hästarna bara och hade det allmänt lugnt,och tydligen ikväll så ska vi till Graceland,och det kommer bli sjukt kul och se. Elvis är ju helt sinnessjukt stor här borta och idag så börjar faktiskt Elvis Week och den håller på ända tills nästa fredag,så kommer vara hey baberiba och tusen turister hela veckan..

Igår så drog vi förbi snabbt också Wahlgreens och jag köpte vit choklad och svampbob fyrkant plåster till mina blåsor,som tydligen kan lysa i mörkret också,så jag klarar mig nu ett tag haha.

Jag har sån jävla damp på mig själv också för har packat ner hur jävla mycket varma kläder som helst och det är för jävla varmt här och luft fuktigheten går inte och beskriva,helt sinnes.så måste uppdatera min garderob lite för har bara varma tjocktröjor och annat krimskrams med mig..Anna bara skrattade åt mig när jag sa att jag hade med mig 3 jackor också..haha.

Hur som helst,jag börjar vänja mig med tillvaron och försöker ha det så bra jag bara kan, men kan ändå inte släppa hemlängtan. den är ständigt där hörni.

Men nu ska jag dra iväg,så hörs,hejhejhejhej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0