när solen går ner.

God kväll!
Kl är 21 här borta och det är fredagkväll och jag ligger redan uppkurad i sängen. Är rätt uppenbart att jag lagt hets livet hemma på hyllan,det som erbjuds här borta just nu är familjeliv och hästar hela dan,varje dag.
Känns rätt okej ändå,men saknar Sverige livet och alla fina vänner sjukligt mycket..
Vet inte varför jag är såhär för jag är verkligen inte den som grinar för hemlängtans skull, tillbringa en månad i Miami var inga problem, men det har gått 3 veckor nu och jag drömmer typ om dagen och få stiga av planet hemma i Sverige och mötas av familjen haha. Antar för att jag inte stormtrivs och att allt är så annorlunda som gör att det blir svårare..
Men dagarna är upp och ner,ibland är det svårare och ibland inte.
Igår så var det ialf kul när vi var på YELP HELP och promotade för deras nya utbildning, tillbringade 2 h på en mässa med gratis mat och gratis vin och fick en goodiebag med ett par fräscha solglasögon i plus massa annat trams, och plus att vi träffade några trevliga människor och snacka med,så det var kul faktiskt.
 
Idag så var det en helt okej dag också,fullt upp på förmiddagen då både McKrell och Christian skulle rida nästan 6 hästar i var och jag var själv och skulle hjälpa dom med och rida fram,duscha av,sadla på och av, och allt annat men red själv 2 hästar och det gick rätt bra,så det var inte en så farlig dag ändå bara mycket och göra.
I helgen så är söndagen den stora dagen,för då får gården besök av en amerikansk OS ryttare i dressyr komma hit en stund och rida hingsten.
 
För övrigt så har det varit sjukligt varmt här idag, hur fuktigt och stek varmt som helst, vi red ute på fältet idag vid 2 och det var svettigt kan jag lova,puh! Och jag har fått färg av solen också vilket alltid är trevligt,men jag börjar få lite smått panik för börjar få bonnbränna fast linne style,så måste snabbt ta vara på solen och jämna ut det haha,förstå hur jag kan se ut..my gosh måste ordna upp detta!
 
Börjar bli redigt trött nu så ska ta vara på sömnen, hejsvejs.
 
Jenny och jag från en hederlig personalfest/utgång med Max gänget..vem tror ni är mest slirig? kan omöjligt vara jag,haha..good times <3.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0