spiderpig spiderpig...

Hej igen.
Känner mig sjukt duktig som lyckats uppdatera 3 dagar i rad, yey me!
Hur som helst, måndag vare idag jah och vi har haft en relativt lugn dag med massa städ, det vidrigaste man kan göra här borta är och rensa spindelnät i hela stallet,vilket jag gjort idag..usch och fy och blä säger jag bara, hatar spindlar och det känns så jävla retard och göra det för jag står där och tänker liksom,jaa jag tillbringar min tid på andra sidan jordklotet med och göra skitgöra helt enkelt. Men men, jobba i stall är inte det enklaste har jag kommit på och man måste verkligen vara insatt i det för och göra det varje dag. Men ridningen här borta är faktiskt riktigt bra och jag märker hur jag lär mig mer för varje gång,så kanske kan det bli en bra ryttare av mig med.
 
Kvällen avslutades i alla fall med middag ute, medan Christian och Ana var på karate så åkte jag McKrell och Johannes och käkade middag med mormor och morfar på ett ställe som kallas Young Deli Avenue, käkade en riktigt god kyckling pita. Testade dessutom sweet potato fries och det var nog det mest udda jag ätit, pommes frites som smakar kanel aktigt med socker istället för salt..njaae jag vet inte riktigt om jag diggar det,men har i alla fall testat :) Kvalitetstid med McKrell blev det i alla fall och det var riktigt kul!
 
Juste,idag så kom det en veterinär och skulle kolla på en av de inackorderade hästarna och hon hade precis samma dialekt eller sättet hon pratade på lät precis som Miley Cyrus och det var så nice, diggar henne sjukt mycket! Miley är ju ursprungligen från Nashville som ligger i Tennessee också,så undrar om hon också var där omrking..var i alla fall en trevlig upptäckt.
 
Det blev Skype en stund ikväll ocks med Mysmongot,är så härligt och snacka med favvisarna där hemma.
¨Har som sagt inte hänt så mycket här idag,så återkommer när det finns saker och säga!
GODNATT.
 
Lollo a la fullt ös medvetslös resa, Rhodos 2011. Good times,höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0